vrijdag 19 juni 2009

weerbericht.

oke, fijn. wessel en ik zouden al vet lang ooit een keertje de film badboys 1&2 kijken. nou zag ik gister op tv dat ie vandaag ervoor kwam om half 9! dus ik denk, ow men, VETTE yes. hoeven we m ook niet meer te huren enzo ofzo. maar oke, ik wessel smsen; gaat ie potverdrie naar stefan want die houd een feestje waar niet veel mogen komen want het is bij hem thuis. pfff, ik vet zin in om die film te gaan kijken met wessel. (badboys = lievelingsfilm) maaaaaarja, nou gaan dat onnozele hoenehok naar stefan. maar eigenlijk zeik ik om niks, want hij had gister ook al tegen me gezegt: jaa misschien ga ik ook wel naar stefan dusja eigenlijk kan ik het hem ook niet kwalijk nemen. en ik ga m ook geen chagarijnige smsjes sturen want ik heb geen zin in ruzie! ik ben echt een zeur.

liefs, maureen-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten