dinsdag 2 juni 2009

fresh new, new fresh

nou euh, ik heb dus echt geen idee hoe zo'n blog werkt. maar ik zag dat een soort van vriendin dit ook had en ik vond het ook eigenlijks best wel stylish. dus ik heb ook maar even besloten om zo'n ding bij te houden. het zal me vast niet lukken en ik zal er ook vast niet elke dag opzitten, want eigenlijks denk ik dat ik zometteen alweer vergeten ben dat ik een blog heb aangemaakt. anyway, ik zal me even voorstellen ;

ik ben dus maureen, en ik love moffels. moffels zijn soorten mollen maar dan in mensenvorm. eigenlijks bestaat er maar eentje van op de hele dikke wereld. als je haar wil zien dan zul je toch naar hier moeten komen, mijn woonplaats; het fantastische frieslân. ik ben 15 jaar oud en ik hou van moffels zoals ik al zei en van my lovely boyfriend. ik weet eigenlijk niks meer te bedenken wat nou echt vet intresant is. naja wat ik nu al heb is ook niet echt intresant, maar misschien zijn er wel mensen die zich wel intresseren. of die gewoon geen leven hebben xd. nou dat was het wel weer, ik ben echt zo inspiratieloos.

voor Jildou (www.moffel.blogspot.com) : nee ik vind het niet leuk dat ik dan weer piertje heet. want misschien kennen jullie het programma; koekeloere van vroeger nog wel? nou moffel is de mol, en piertje is de worm. pier = een ander woord voor worm. heel erg fijn. maar noem me maar gewoon maureen. want dat staat op mn geboorte kaartje.

dikke tút.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten