donderdag 4 juni 2009

ik ben een chineze duitser

jezus, waarom bestaat er dat je je kan vervelen, wie heeft dat nou weer uitgevonden ik vind het dus echt vet niet grappig. maaroke. ik ging even door mijn afbeeldingen kijken en toen kreeg ik opeens een stom idee! ik kwam deze foto tegen en toen dacht ik , laat ik op mijn blog deze foto zetten zodat iedereen kan zien hoe mijn make up op mn ogen altijd zit. oke echt vet doelloos, maar er zijn altijd wel mensen bij die ook heel verveeld zijn en die dit brieke verhaal wel gaan lezen! ik zal even uitleggen: onder mn oog lijntje oogpotloot, boven een lijntje oogpotlood,en dikke mascara lagen. mijn mascara zit altijd echt heel erg verrot. totaal geen volume, in plaats van volume, en dat ze naar boven krullen gaan ze bij mij strak naar voren staan xd. echt debiel! maar heb nu een andere mascara gekocht. moffel had die mascara ook en ik vond m altijd wel goed, dus ik ging gister mn laatste beetje geld spenden aan kutmascara. telescopic ofzo, geen idee hoe je schrijft. en op deze foto is het heel raar, boven mn oog ben ik geel en onder mn oog ben ik rood. ik ben gewoon een gele chinees en een verbrande duitser. altijd zo vies! van die duisters die dan op het strand liggen met hun pens dik vol bratwursten en dan ook nog zonnebrand die niet goed uitgesmeerd is óf dat ze uit het water komen, en dan de zonnebrand niet waterproof is. ik vind het altijd heel erg vies. met hun bier. niet dat er iets mis is met bier. nou eigenlijks wel, want ik lus het totaaal niet! nou, ik ga douchen, dehoi.

liefs, maureen-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten