woensdag 3 juni 2009

shule und -

Zo, net thuis van die stomme rotschool. en zometeen om half 6 weer naar school, maar dan met mijn moeder voor een portfolio gesprek. (voor degenen die niet weten wat een portfolio is: een map die je kan laten zien op je toekomstige baan met daarin dingen die je intreseren die je goed kunt, die je slecht kunt en blablabla) maar oke, daar moeten we zo heen en ik heb dus zo'n rot probleem, want ik moet na deze school weten welke kant ik op wil gaan en anders moet ik HAVO gaan doen war ik dus helemaal geen zin in heb. dus een tijdje terug had ik besloten om iets te gaan doen in de fotografie, maar sinds een paar weken terug vind ik dat niet zo veel meer aan, dus ik dacht laat ik wat in de horeca beginnen ! best leuk idee, alleen daar kreeg ik sinds vorige week ook genoeg van. dus dat word weer 10x niks met mij.

en owja. nog iets. ik heb ruzie met een ongeveer vriendin. zij vind dat ik duidelijk iets fout heb gedaan, en misschien heb ik dat wel een klein beetje, maarja ik vind dat zij ook wat verkeerds heeft gedaan, en laatst wou ze dat IK sorry moest zeggen, maaaar dat gaat mij boven me petje xd. soms kom ik haar nog wel op de fiets tegen als zij naar huis fietst van school en ik ook. ik zeg dan maar altijd vriendelijk 'hoi'. maar zij zegt niet eens wat terug. jaa heeeel soms. ik vind het ook eigenlijk best wel jammer dat het zo moet gaan, want ik kon altijd wel goed met haar opschieten en we hadden ook altijd wel lol^^. maarja, people change, things go wrong, and life goes on.

kuskus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten