woensdag 3 juni 2009

running is moffel

aaahahah, vet mooi jonges. ik woon dus in Akkrum, en vandaag is er om 19:00 uur 'de lus van akkrum'. ik doe natuurlijk niet mee, ik ga lekker achter de computer chillen enzo ipv rennen 7 km. maar owkej. het was echt prachtig, want Jildou/Moffel doet dus wel mee, en die ging ik zonet even aan de zijkant van de weg aanmoedigen. en dat ging ongeveer zo: JEEEEEJ JILDOOOOUUU WHOEEHW, KOM OOOPP JE KAN HET ! JILDOU MY NUMBER 1 !! WOEHOE MOFFELLLL MOFFEEEEL. en dan moet je erbij bedenken dat ik dat zeg met een mannenstem! oke vreselijk. maar dat was dus wel even heel erg grappig vond ik. ik heb ook nog een fantastische foto kunnen maken van moffel.. die kun je hier bewonderen. nou dat was het wel weer, misschien dat ik zometee morgen/ volgende week/volgend jaar meer inspiratie heb! dikke dag,



liefs, maureen-

1 opmerking: