dinsdag 2 juni 2009

boreeed

nou ik heb dus even zin om nog een bericht te maken. heb zonet gegeten, echt niet lekker ofzo, van die groene stengels die boontjes heten, met vlees en vieze gekookte ierappels. niet echt lekker dus. maar oke, eigenlijks moet ik me nu gaan omkleden en klaarmaken, want ivana haar moeder en ivana zelf komen me zometeen ophalen en dan moeten we moffel ophalen en dan moeten we ook nog eens dansen. echt heel vermoeiend allemaal. maar gelukkig GELUKKIG heb ik ontslag genomen dus ik hoef niet meer te werken! ;D. dat is echt wel even vet chil. maar wat dan weer minder is dat ik geen geld meer binnen krijg. maar heb ontslag genomen want
A - ik heb eigenlijk nooit zin om iets nuttigs te gaan doen behalve winkelen.
B - mijn loon was toch veeelste laag als je kijkt naar wat ik wel neit allemaal moest doen
C - ik zag mijn vrienden en vriendje veeeel minder dan eerst, en kon ook minder uitgaan
D - ik moest veel te veel werken > vrijdag zaterdag zondag feestdagen en soms door de week.
daar had ik dus allemaal helemaal geen zin meer in dus ik ben opgestapt. nu ben ik weer op zoek naar werk, maar dan wel een baantje waar ik minder dagen hoef te maken. mijn ideaale droombaan: zitten op mn luie reet voor een paar uurtjes en dik veel geld vangen ! maarja, ik ben maureen dus zoiets zal ik nooit tegenkomen helaas. maaaar ik meot me nu toch maar gaan omkleden want ze zijn er over ongeveer 10 minuutjes, dus moet ik ook nog opschieten ook. noou tot op mn volgende doelloze bericht.

dehoi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten