zaterdag 13 juni 2009

medium.

goh, het is ook alweer een tijdje geleden dat ik een bericht hebt geplaatst.. want ik had het eigenlijks best wel druk met school. eigenlijks niet want ik doe er helemaal niks aan, behalve aan de dingen die ik echtin moet leveren. maaar lekker saai over school praten in het weekend, daardoe ik niet aan dus ik hou er wel over op. gister avond naar medium geweest in aldeboarn. nou eigenlijk was het eerst echt heeel saai, maar hoe langer je er bent hoe gezelliger het word vind ik altijd. maar hetwas op het laatst heel leuk enzo :) nou en vanavond , ik weet niet wat we gaan doen, hilda's feestje, opening keet waar we misschien wel niet mogen komen xd, euhmm nij beets feesttent? dunno. datwas het wel weeer,

liefs, maureen

2 opmerkingen:

  1. dikke poepaap, gister was hilda's feestje ja-.- en waarom zouden we niet daar mogen komen. ik ben toch niet van plan om heel veel geld uit te geven als je me snapt. en feest is dat wel leuk zonder 'de boeren' ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eigenlijks is hilda toch wel vanaaf, kunnen we ook wel naartoe? [a]

    BeantwoordenVerwijderen