vrijdag 19 juni 2009

shopping with my boyfriend and BFF

Wessel had nieuwe Tshirten nodig, nieuwe korte broek, nieuwe zomerjas. dus ik en jildou kwamen op een spetterend idee (ja ik zei spetterend). dus gister (donderdag avond) gingen we even heerenveen in voor wessel ;D. nou eerst naar J&J natuurlijk, 3 Tshirten gekocht, en toen hebben we nog wat gestrunt enzo, en niks gedaan. en toen was het opeens alweer 9 uur en de winkels gingen dicht, dus we moesten nog een half uur wachten op onze trein. dus ik knipoogde zo naar jildou, en toen zei ik tegen wessel ; oow men, heb best wel zin in een jointje, jij ook Jildou? en jildou ; Jaa ik ook wel, kunnen we wel doen. haahaha je moest wessels gezicht zien ;D. vet mooi. maar jildou en ik hielden vol, en we liepen die kant uit van de cofe schops. (< ik weet dat je het niet zo schrijft) en wessel ; jonge, (hoofdschuddend) dan gean ik wol een kroeg ien jer!. nou heel grappig was dat. en jildou kon haar lach niet meer inhouden dus die zei tegen mij; zeg het hem nou maar. en toen zei ik dat het een grapje was, en toen moest iedereen heel erg lachen. behalve wessel, want die vind onze humor vaag en irritant. nou dat was het wel weer xd. ik zal wessel overhalen om hier te komen ;D

liefs, maureen wartena-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten