zondag 21 juni 2009

kut leuk

oke, dit weekend zouden jildou en ik naar de keet op zaterdag. alleen ik bleef opeens slapen bij wessel. en toen hadden we de plannen even gewijzigd. wessel jouke (&johan) en ik zouden eerst naar Mark fietsen en dat hebben we gedaan. daar hebben we eerst wat gedronken, en toen gingen we met zn allen naar jirnsum, want daar was een feest voor een goed doel ofzo. en onderweg kwamen we theunis de loverboy ook nog tegen dus die fietste ook mee. nou toen waren we in jirnsum en toen smste ik jildou waar ze moest zijn enzo. maar ze kwam maar niet. ik wachten wachten. en toen vonden een paar van de boeren het saai worden daar, en wouden ze naar de keet. maar ik wou nog niet want eerst moest jildou komen, anders was het gewoon focking saai. en toen zei wessel tegen mij; jaa jildou komt zo ook naar de keet dus we fietsen vast die kant op. nou wij naar de keet fietsen. (inmiddels was mijn batterij van mobiel op, en die van wessel ook). nou ik bij de keet, ik zit daar ongeveer helemaal alleen. er waren nog wel meer mensen maar die mag ik op dit moment niet zo. en al helemaal die verekte johan! die is focking irritant. hij kan het niet hebben dat ik met wessel heb ofzo. nou hij is gewoon faaackin' jaloers op wessel dat hij wel een vriendin kan krijgen en hij niet. want ja, hij is gewoon dom. gaat ie vet tegen me zeggen; jaa kutwief dit kutwief dat, ach stom wief hoar die de bek. dus ik had het helemaal al gehad. en jildou kwam maar niet! dus toen dacht ik mennn ik drink alvast wat voor. maar was iets te veel. en toen moest ik opeens naar buiten anders moest ik kotsen, en die lieverd van een wessel ging met me mee. en toen hebben we gewacht totdat ik weer wat nuchterder was. nou toen weer naar de keet . was er nog een mens die heel verdrietig was enzo. godverdomme, gaat ie vet zitten snuiven voor mn neus. maar whatever;S. en toen was Jildou er nog steeds niet , en toen had ik er genoeg van. en toen ging me vriend Marco ook nog dood, dus die moest ik reamineren (or something) en toen werd ie weer levend enzo. en toen gingen wessel (johan) en ik naar huis fietsen. en toen waren we thuis. volgende ochtend vet min enzo, en wessel ook xd. en toen gingenwe soep eten en patat xd. maaar het was toch wel weer leuk omdat wessel bij mij was, en dat is het leukste wat er is (aa). en niks meer van my bff gehoord want me mobiel was dood death hoi.

liefs, maureen-

1 opmerking:

  1. piet lul, ik heb nooit een sms gekregen van waar het was en wessel zei aan de telefoon dat jullie naar de keet gingen ofzoo, en toen ging de mobiel uit en toen namen jullie beide niet meer op en toen dacht nou kut maar een eind op. a misunderstanding (I) nou ja whatever, ik ga klaarmaken voor vanaaf :D:D:D:D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen