maandag 15 juni 2009

boyfriend weekend.

okee, dit weekend vond ik eigenlijks wel vet koeel' leuk :). even zien, vrijdag naar het/de medium, zaterdag naar (omg) trekkertrek met wessel, en eventjes gewinkeld met wessel en savonds naar de keet, en zondag naar verjaardag van wessels moeder ;D. zaterdag; wessel en ik hadden afgesproken dat we naar trekkertrek zouden (omdat me nicht daar ook zou zijn en haar vriend meedeet). dus wessel zou me hier ophalen om 12 uur. alleen toen had ik nog niet echt veel zin omdaar heen te gaan, dus ik ging nog even tijdrekken enzo, had ie niet eens in de gaten volgens mij ^^. of wel. anyway, toen zagen we op internet dat het om 5 uur nog een keertje was. dus om een uur of half 4 gingen we naar heerenveen op de brommer. en toen bedachten we ; owja, we moeten ook nog even een leuk cadeautje kopen voor Aeltsje. nouu, wij 't centrum in. vet leuk cadeautje gekocht; een lantaarn. heel erg big enzo. nou toen hadden we m gekocht en we dachten :aaaah kutjes, hoe moeten we zo'n groot ding nou weer meenemen op de brommer en moeten we m meenemen naar trekkertrek?! toen kwam ik op het geweldige idee om m bij mn beppe neer te zetten, want die woont ook in heerenveen. nou wij naar me beppe maar die was nie thuis. dus toen hadden we die kooi/lantaarn maar verstopt in de tuin; want anders zou ze denken ; oeeeh leeuk ! een kadootsje foar mij!. nou nee xd. dus toen hadden we dat gedaan en toen gingen we naar trekkertrek. eigenlijks vond ik het stiekem wel een klein beetje leuk, want er waren allemaal van die dikke boeren xd, en dat was vet mooi om te zien, zie je zo'n opa'tje op zo'n trekker die vet snel gaat, voelt zich helemaal de gangster. naja, toen kregen we honger en toen gingen we naar McDonalds - ja i know, vet vet vet- nou en toen weer naar mn beppe. wij aanbellen. beppe: och heden ! nou kom binnen jongens ! kom bninnen. nou wij naar binnen, had ze de kooi/lantaarn toch nog gevonden xd. ze zei; IK TOCHT AL! FAN WIE IS DAT NO?! IK ALETTE BELJE MAAR DIE WIST DR EK NIKS FAN blablablablaa. nou toen moesten we dat ding meenemen, en me beppe is vet slim(zit in de familie, kijk naar mij) en die deed m in een big tas. nou toen zei ze: JIM MATTE NET VERONGELUKJE JER POP! hoest hoest hoest DUS BELJE MAR AST TUS BIST! noou fijn xd. wessel in de slappe lach, me beppe zit om te gooien met scharen tsjonge jonge xd. nou ein-de-lijk naar huis xd. en toen s'avonds naar opening keet. want die was verbouwd ofzoo en opnieuw geschildert. en toen kwamen jildou en ik (eingelijk me moeder) op het prachtige idee om bloemen voor ze te gaan plukken. nou wij wat onkruid plukken, en dat gaven we aan de eigenaren van de keet: siebe, stefan, wessel, krips, mark, klaas, en sorry als ik iemand vergeet xd/ nou dat was het wel :p. dehoi.

liefs, mauren-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten